Forretningsbetingelser

Oplever du at der er en skade i en eller flere af dine genstande skal du hurtigst muligt og senest 24 timer efter flytningen er afsluttet melde skaden til os skriftlig på info@aklflyt.dk.

Det er vigtigt at du sender billede dokumentation med i mailen.

Vurderes det at skaden kan repareres/udbedres forventes det at kunden får 3 tilbud fra uvildige virksomheder. Dette skal sendes som dokumentation af kunden.

Vi behandler alle reklamationer hurtigst muligt, men grundet travlhed kan du i højsæsoner opleve længere behandlingstid.

Skader der ikke dækkes af forsikring

Herunder er listet skader der IKKE dækkes af flytteforsikringen:

 – Du har fejl i din pakning. Et eksempel på dette kan være at din flyttekasse er defekt, eller indpakket forkert.

 – Alle genstande der bliver skadet, hvor flytningen er foretaget af kunden selv eller anden ekstern part, dækkes ikke.

 – Alt elektronik der ikke er pakket forsvarligt ind (original emballage eller bobleplast) dækkes ikke

Som kunde har du ansvaret for at rapportere eventuelle skader, inden flyttemændene forlader adressen. Vær opmærksom på, at vi dækker ikke, hvis der ikke er taget før-billeder af genstandene.

Ved kundens aktive deltagelse i flytteprocessen bortfalder retten til forsikringsdækning, da ansvar for eventuelle skader ikke kan fastslås.

Reparation eller kontanterstatning

Kan genstanden ikke repareres vil vi erstatte med en kontanterstatning.
Udgangspunktet for erstatningen er prisen for en tilsvarende af samme mærke, model og tilstand.
Har du en sofa du har købt for 10.000 for 5 år siden, som under flytningen bliver skadet erstattes sofaens nuværende værdi baseret på alder og tilstand.
Afbudspolitik

Afbudspolitik

Vi hos aklflyt.dk ønsker at give dig en pålidelig flytningstjeneste og beder dig venligst respektere den aftale, vi indgår. Hvis du aflyser flytningen eller ikke er til stede på det aftalte tidspunkt, vil der blive opkrævet et gebyr svarende til 50% af den aftalte pris. Dette gebyr er gældende, hvis aflysningen eller den manglende tilstedeværelse sker mindre end 7 dage før den planlagte flyttedato.

Bemærk, at hvis du aflyser flytningen på selve dagen eller dagen inden flyttedatoen, vil du blive pålagt at betale det fulde beløb af den aftalte pris. Dette skyldes, at vi på dette tidspunkt ikke har mulighed for at booke en anden kunde til den samme tid, og derfor lider vi et tab på grund af manglende indtægter.

Vi ønsker at give vores kunder den bedst mulige service, og det indebærer også, at vi må planlægge vores arbejde i god tid for at sikre, at vi kan give dig den bedst mulige oplevelse. Derfor vil vi sætte pris på din forståelse for vores afbestillingspolitik.

Aklflyt.dk kan ikke holdes ansvarlig for forsinkelser på grund af uforudsete omstændigheder, såsom hvis vores flyttebil ikke kan køre på grund af tekniske problemer eller forsinkelser på grund af trafik eller vejret.

Vi hos aklflyt.dk ønsker at give vores kunder en professionel og pålidelig flytningstjeneste, og vi gør vores bedste for at sikre, at alt går efter planen. Men vi kan ikke altid forudsige uforudsete omstændigheder, og i tilfælde af forsinkelser vil vi gøre vores bedste for at holde dig opdateret og minimere eventuelle forsinkelser.

Bemærk venligst, at hvis forsinkelsen skyldes tekniske problemer med vores flyttebil, vil vi straks arbejde på at løse problemet og få flytningen tilbage på sporet så hurtigt som muligt.

Vi håber, at disse vilkår er klare og forståelige. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Kundens ansvar

Kunden har pligt til skriftligt at gøre Firmaet opmærksom på, at der er tale om særligt værdifulde genstande der indgår i Opgaven herunder, men ikke begrænset til, designermøbler og -lamper, antikviteter, kunstgenstande, malerier, orientalske tæpper, guld, sølv, ædle stene.

Firmaet kan betinge sig, at der tegnes ekstra forsikringsdækning, såfremt det vurderes at Opgaven omfatter særligt værdifulde, eller skrøbelige genstande. Kunden vil blive oplyst og opkrævet betaling for en sådan ekstra forsikringsdækning.

Ønsker Kunden, at reklamere eller kræve erstatning fra Firmaet skal dette meddelelse via mail eller anden skriftlig henvendelse til Firmaet.

Sådanne reklamationer og krav om erstatning skal fremsendes hurtigst muligt efter Kunden blev, eller burde have være blevet, bekendt med bortkomst eller skader dog senest 24 timer efter henholdsvis flytningens afslutning eller godsets udlevering. Firmaet er berettiget til at besigtige den eller de genstande, der er omfattet af reklamationen, eller erstatningskravet, før de tager en eventuel beslutning om at vedkende sig kundes krav.

RING TIL OS

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.

Åbningstider: 08:00 – 1600

SKRIV TIL OS

Få et uforpligtende tilbud på din flytning. Udfyld kontaktformularen og bliv kontaktet snarest.