Skadesindberetning

Oplever du at der er en skade i en eller flere af dine genstande skal du hurtigst muligt og senest 24 timer efter flytningen er afsluttet melde skaden til os skriftlig på info@aklflyt.dk.

Det er vigtigt at du sender billede dokumentation med i mailen.

Vurderes det at skaden kan repareres/udbedres forventes det at kunden får 3 tilbud fra uvildige virksomheder. Dette skal sendes som dokumentation af kunden.

Vi behandler alle reklamationer hurtigst muligt, men grundet travlhed kan du i højsæsoner opleve længere behandlingstid.

 

 

Skader der ikke dækkes af forsikring

Herunder er listet skader der IKKE dækkes af flytteforsikringen:

 – Du har fejl i din pakning. Et eksempel på dette kan være at din flyttekasse er defekt, eller indpakket forkert.

 – Alle genstande der bliver skadet, hvor flytningen er foretaget af kunden selv eller anden ekstern part, dækkes ikke.

 

 – Alt elektronik der ikke er pakket forsvarligt ind (original emballage eller bobleplast) dækkes ikke

 

Reparation eller kontanterstatning

Kan genstanden ikke repareres vil vi erstatte med en kontanterstatning.
Udgangspunktet for erstatningen er prisen for en tilsvarende af samme mærke, model og tilstand.
Har du en sofa du har købt for 10.000 for 5 år siden, som under flytningen bliver skadet erstattes sofaens nuværende værdi baseret på alder og tilstand.
 

RING TIL OS

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.

Åbningstider: 08:00 – 1600

SKRIV TIL OS

Få et uforpligtende tilbud på din flytning. Udfyld kontaktformularen og bliv kontaktet snarest.